poniedziałek, 5 czerwca 2017

TAG #22 Kawowy TAG Książkowy


Witam Was po raz kolejny na moim blogu!

Dziś zaproszę Was w podróż razem z najcudowniejszym trunkiem, jaki wymyślił człowiek - kawą:) Ja uwielbiam kawę, Wy koniecznie napiszcie, czy wolicie ją czy herbatę. Zastanówcie się dobrze przy lekturze tego jakże ciekawego TAG-u. 

Zaczynamy!

~*~



Espresso - niewielka, ale mocna książka.

Książeczka jest bardzo malutka, ale dostarczyła mi świetnej dawki rozrywki. Polecam!






Americano - średnia w treści książka.

Niby przyjemna jak porządna czarna kawa, ale nie przyniosła jakiegoś szczególnego zaskoczenia.




 Cappuccino - lekka i przyjemna książka.

Zdecydowanie. Czytałam ja spokojnie i bardzo zrelaksowana.






 
Frappe - książka, która mrozi krew w żyłach.

Krwawa i trzymająca w napięciu. Pan Remigiusz rzeczywiście "mrozi";D







Mocca - słodka historia książkowa.

Moje pierwsze skojarzenie. Kocham Darcy'ego;D







Kawa po irlandzku - wielowątkowa powieść.

Powieść ma wiele wątków, nie tylko ten, kręcący się wokół tytułowej postaci.






Latte macchiato - ulubiona trylogia.

Pan Mróz wszędzie;D







~*~

Mam nadzieję, że post Wam się podobał. Ja zapraszam na więcej:)

Pozdrawiam,
A.

4 komentarze:

  1. Ja również Kocham Darcy'ego!
    Do pierwszej kategorii idealnie pasowałaby mi książka "Oskar i pani Róża".
    Również lubię książki Mroza, a "Parabellum" to moja ulubiona jego seria. Moim zdaniem w tych książkach najlepiej przekazał relacje między bohaterami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Uwielbiam to ujęcie tematu :) Intrygujące i inspirujące zestawienie i te porównania - niezwykłe w swym wyrazie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, "Mroźno" u Ciebie. ;) Ja tak za Mrozem nie przepadam i sądzę, że nie umieściłabym go w żadnym miejscu tego tagu. Kocham za to FEED i bardzo mi się podobała cała seria Przeglądu Końca Świata, dla mnie mistrzostwo w tematyce apokalipsy zombie. No i Pan Darcy to także moja wielka miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się zdziwiłam, bo żadnej książki z wymienionych przez Ciebie nie przeczytałam, a i z tagiem spotykam się pierwszy raz! 😊 Przy okazji, chciałam poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Awards. Szczegóły znajdziesz w poście na moim blogu: http://czytelnicze-recenzje.blogspot.com/2017/06/tag-liebster-blog-award.html 👈

    OdpowiedzUsuń