niedziela, 1 maja 2016

PODSUMOWANIE KWIETNIA 2016

Właśnie rozpoczął się maj, kolejny wiosenny miesiąc! Pora dlatego na podsumowanie kwietnia, czyli zestawienie moich osiągnięć z poprzedniego miesiąca i zapowiedź tego, co się będzie działo w następnym miesiącu. A zapowiada się sporo rzeczy:) Zapraszam do lektury!

~*~

 KSIĄŻKI

W tym miesiącu udało mi się przeczytać wszystkie osiem książek, które sobie zaplanowałam oraz zaczęłam już pierwszą, którą miała być pierwszą w kwietniu:) Uważam ten wynik za przeciętny, ale cieszę się, że w natłoku obowiązków udało mi się tyle przeczytać:
1. Jane Austen "Rozważna i romantyczna"
LINK


2. Emily Bronte "Wichrowe Wzgórza"
LINK

3. Sara Gulland "Kochanka Słońca"
LINK


4. Margaret Mitchell "Przeminęło z wiatrem"
LINK

5. Jane Austen "Mansfield Park"

LINK


6. Maurice Duron "Królowie przeklęci" tom 1
Recenzja już jutro!


7. Andrzej Sapkowski "Miecz przeznaczenia"
Recenzja - 5 maja


8. Oliver Bowden "Tajemna Krucjata"
Recenzja - 9 maja

W maju zamierzam przeczytać aż 11 książek (wliczając te, które zaczęłam już w kwietniu). Będzie to niemałe wyzwanie, ale liczę, że luz pod koniec roku szkolnego pozwoli mi czytać do woli:)
Tytuły, których możecie się spodziewać to:
1. Katt Falls "Nieludzie"
2. Jeff Shaara "Bogowie i Generałowie"
3. Maurice Druon "Królowie Przeklęci" tom 2
4. John Green "Gwiazd Naszych Wina"
5. Michael Shaara "Gettysburg"
6. Andrzej Sapkowski "Krew Elfów"
7. Jeff Shaara "Żywi i Polegli"
8. Maurice Druon "Królowie Przeklęci" tom 3
9. Charlotte Bronte "Dziwne lody Jane Eyre"
10. Andrzej Sapkowski "Czas Pogardy"
11. Elizabeth Gaskell "Północ i Południe"
Lista moim zdaniem dość zacna, wszak nieco mniej klasyki, ale bardzo dużo powieści rozgrywających się w czasie wojny secesyjnej. Uwielbiam ten okres i pożeram wszystkie książki, jakie wpadną mi w ręce z tym motywem.

A jak się miewają moje statystyki? Już Wam je przedstawiam!
Książki przeczytane: 8
Liczba stron: 4007
Dziennie przeczytałam średnio 134 strony.
Średnia ocen książek: 8.3/10

W kwietniu pojawił się Book Haul. LINK DO NIEGO.
Inne dodatkowe wpisy:
Mini Maraton Książkowy (LINK)
Medyczny TAG Książkowy (LINK)


OSIĄGNIĘCIA

Ten segment tego podsumowania najbardziej mnie cieszy, bo to, co Wy zrobiliście w tym miesiącu przechodzi ludzkie pojęcie! Jestem taka szczęśliwa, że mam Was - wspaniałych czytelników. W nieco ponad miesiąc osiągnęłam taki sukces, jakiego nie spodziewałabym się mieć w pół roku. Jesteście wspaniali! Tylu Was tutaj do mnie przybyło, by czytać wywody młodej Książkoholiczki... to na prawdę bardzo miłe:) Żeby nie być gołosłowną pokażę Wam osiągnięcia mojego bloga od czasu powstania, tj. 20 marca 2016 roku.

Liczba odsłon: 3.338(!)
Liczba komentarzy: 394(!)
W porównaniu do większych  blogów to z pewnością niewiele, ale dla mnie to coś wspaniałego! Dziękuję z całego serca za Wasze zaangażowanie! Całuski:*


ZMIANY

W tym miesiącu zmiany będą dosłownie kosmetyczne. 
Chciałabym do każdej recenzji dodać choć jeden ciekawy cytat pochodzący z danej książki. Uważam, że to miło podkreśli moje opinie:)
Muszę również zacząć częściej dodawać Książkowe Ekranizacje. Proszę Was zatem o jakieś tytuły, które mogłabym zobaczyć i ewentualnie zrecenzować.
TAGi mam nadzieję, że dalej będą pojawiały się tak często:) Patrzę po statystykach i na prawdę uwielbiacie takie zabawy na moim blogu:) To miłe. Uważam, że możecie mnie dzięki nim lepiej poznać.
Chciałabym jeszcze o czasu do czasu napisać taki post w stylu "TOP 10...". Co Wy na to? O czym chcecie pierwszą "topkę"?

Zmiany także pojawiają się w moim życiu, ponieważ pod koniec maja kończę 18 lat:) Szczerze mówiąc, czuję się już taka stara;P Wiem, że to niedorzeczne, ale czas bardzo szybko płynie. Niedawno jeszcze byłam takim berbeciem, a zaraz zaczyna się dorosłe życie. Nie boję się jednak, lubię wyzwania!

~*~

To już wszystko na dziś:)
Przypominam o możliwości obserwowania mojego bloga na FB i innych platformach. Jak to zrobić? Wszystko jest po prawej stronie:)

Podoba Wam się tego rodzaju informacyjny wpis? Macie jakieś propozycje dotyczące bloga? Może coś powinnam zmienić? Zapraszam do dyskusji w komentarzach:)
Pozdrawiam,
A.


24 komentarze:

  1. Oj, kochana, musisz przeczytać Gwiazd Naszych Wina, koniecznie ;)
    Twój post, jak zwykle świetny i oczywiście czekam na więcej <3
    Pozdrawiam z cąłego serduszka i zapraszam do mnie na podsumowanie Kwietnia ;)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku, ja na maj mam ubogie plany niestety (przez matury) ale już po maturach zmieni się moja wizja czytelnicza :D
    Pozdrawiam!
    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe i ambitne majowe zamierzenia, trzymam kciuki za przygodę. :) A cytaty z książek zawsze były dla mnie inspirujące, dlatego niemal od początku czytania wyszukiwałam je i skrzętnie zapisywałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnego wyniku czytelniczego i zazdroszczę, że w maju planujesz przeczytać tak wiele książek :D Chciałabym mieć na to czas, podziwiam.
    Kiedy ja kończyłam osiemnaście lat również czułam się stara, ale w tym roku stuknie mi dwudziestka i nic się nie zmieniło, więc nie martw się. Chociaż ja się czasem zapominam i ciągle mówię, że mam dopiero 18-naście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dorosłość przyniesie mi same plusy;D

      Usuń
  5. Czekam na recenzje książęk o wojnie secesyjnej, będę wypatrywać czegoś dla siebie. Gratuluję osiągnięć;)
    I wszystkiego najlepszego z okazji wkraczania w dorosłość;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wynik! Ja ze swojego również jestem zadowolona, więc widać, że kwiecień był owocny dla czytelników. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Zazdroszczę tylu przeczytanych książek i tylu w planach ! Niestety, nie mam tyle czasu na czytanie, nad czym bardzo ubolewam :(
    Mi w tym roku pod koniec lutego stuknęło 19 lat, ale pamiętam jak nie mogłam się doczekać 18-stki :D I w sumie, gdy ktoś mnie pyta ile mam lat, to w odpowiedzi może usłyszeć "18-ście" a po chwili "yy 19-ście" :D
    Bardzo spodobał mi się Twój blog i zostaję na dłużej :* Pozdrawiam ! :)
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy "Gwiazd Naszych Wina" polecam zaopatrzyć się w dodatkowy zestaw chusteczek:)

    http://zacisze-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie jest przeciętny, a raczej bardzo dobry wynik! Widzę, że majowe plany również zapowiadają się bogato, muszę i ja wreszcie poznać twórczość Jane Austen. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! :D 8 książek w miesiącu to naprawdę dobry wynik :D Ja niestety ostatnio nie miałam czasu na książki ze względu na naukę, ale myślę, że teraz już rozpocznie się maraton, mam głowę pełną pomysłów :D
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wynik książkowy i bardzo ambitne plany na maj! ;)
    Uważam, że dodawania cytatów przy recenzji to bardzo dobry pomysł, sama zresztą tak robię :)
    Także mam w maju urodziny :D I... powiem Ci, że 18 nic nie zmienia, nie zacznie się żadne dorosłe życie - chyba, że zamierzasz się wyprowadzić :) To tylko nic nieznacząca liczba, dostaje się dowód i tyle.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie musisz przeczytać "Gwiazd naszych wina " ostatnio sama odświeżałam sobie historie Hazel i Augustusa zarówno książkowo jak i filmowo . <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wynik Kochana!
    Nie ma co narzekać. To teraz wysoka poprzeczka 11 książek!
    Na bogato. :) Cieszę się, że odnosisz sukces, jestem wręcz dumna.
    Czekam na kolejne recenzje.
    Pozdrawiam! ;)
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 8 książek w ciągu miesiąca? Przecież to świetny wynik! D: Nigdy nie ogarniałam, jak można tak szybko czytać. Sama muszę dość długo posiedzieć na daną książką. :)
    Dopiero niedawno odkryłam Twój blog i mi się bardzo spodobał, także na pewno tu zostanę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;D Spocznij na moim blogu jak najdłużej;D

      Usuń
  15. Gratuluje udanego miesiąca. Życzę równie zaczytanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile cudownych tytułów widzę! Klasyka rządzi, co się chwali. Chciałabym bardzo przeczytać "Przeminęło z wiatrem", ale rozmiar tej powieści mnie przeraża ;P
    Osiem przeczytanych książek to świetny wynik :) Bardzo ciekawe plany na maj - przeogromnie polecam Ci "Dziwne losy Jane Eyre" - świetna powieść :D
    Powodzenia w maju!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie przeczytasz "Przeminęło..." to poleci największy foch w dziejach świata;D

      Usuń
  17. Gratuluję wyników! Podziwiam, jakie tytuły przeczytałaś. Sporo klasyki, to się chwali. :) Powodzenia w realizacji planów na maj! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie kończę czytać "Gwiaz naszych wina" i zachęcam Cię do jej przeczytania - jest świetna ;)
    Ja za miesiąc także kończę 18 lat i też czuje się jakoś tak staro :/

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    kochajacaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyniku! ;) Przyznaję, że nic nie czytałam z twoich pozycji.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń