niedziela, 20 marca 2016

Tak na początek...

Pierwsze, co chciałabym powiedzieć to to, że witam Was na moim blogu! Bardzo się cieszę z Waszej obecności tutaj, bo to miejsce jest tworzone tylko i wyłącznie dla Was. Skoro udało Wam się znaleźć moją skromną niwę, z pewnością oczekujecie smakowitych wrażeń książkowych. Obiecuję, że je dostaniecie!

Na tym blogu będą regularnie pojawiały się recenzje książek, które czytam. Czasami w niekrótkich odstępach czasu, ponieważ mam różne zobowiązania (szkoła itp.), ale przynajmniej raz na półtora tygodnia coś się pojawi. 

Przejdźmy do meritum:
Na dole strony znajdziecie, krótką listę książek, których recenzje znajdą się w najbliższym czasie, jeżeli Was to ciekawi i jesteście niecierpliwi:)
Niżej znajdują się linki do innych blogów książkowych, które inspirują mnie do pisania o książkach. Warto tam zajrzeć - to naprawdę wartościowe miejsca. 

Cóż mogę więcej napisać w tym wstępie... Życzę Wam przyjemnej przygody z czytaniem mojego bloga  do zobaczenia przy pierwszej recenzji, która ukarze się niebawem. 

Miłego dnia!

A.

5 komentarzy:

  1. Witaj!
    Też jestem tu nowa, na blogowej strefie :P
    Będę tu często zaglądać :)
    Zapraszam do siebie: http://miedzyokladkami.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rownież dopiero co dołączyłam do książkosfery, ale mam nadzieje, ze ja, jak rownież i ty, zostaniemy tu dłużej! :)

    www.moja-ksiazkowa-sfera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niedawno dołączyłam ;) zapraszam do siebie http://szepczacmiedzyksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w blogosferze, mam nadzieję, że Ci się tutaj spodoba i zostaniesz na dłużej (z własnego doświadczenia wiem, że trudno opuścić to miejsce, nawet jeśli obowiązki zabierają czas na czytanie.) Świat książek wciąga, a możliwośc dzielenia się wrażeniami z innymi to dodatkowa korzyść :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz:) również pozdrawiam:)

      Usuń