niedziela, 10 lipca 2016

BOOK HAUL #2

Witam Was bardzo serdecznie tego pięknego dnia:) Mamy wakacje, więc nie ma co się ociągać i dać się porwać magii wspaniałej literatury. Dziś postanowiłam zaprezentować Wam moje ostatnie książkowe nabytki. Trochę się tego nazbierało, ale zaraz sami zobaczycie. Zapraszam serdecznie:)

~*~

W księgarni Empik udało mi się w ostatnim czasie zgarnąć dwie książki. Nie mało, ale niestety potrzebowałam konkretnych wydań, a te były dostępne jedynie tam.
Tymi książkami są "Wieża Jaskółki" A. Sapkowskiego oraz "Kuzynki" A. Pilipiuka.

"Wieża Jaskółki" jest szóstym tomem całej serii o Wiedźminie i tylko jej brakowało mi do pełnej serii. Jestem bardzo, bardzo szczęśliwa, że w końcu udało mi się ją całą zebrać. Szczególnie, że recenzuję dla Was powoli sagę.
"Kuzynki" są pierwszym tomem Serii o Kuzynkach Kruszewskich. Posiadam już tomy drugi i trzeci i został mi jedynie do zdobycia czwarty, jaki mam nadzieję, pojawi się niebawem na mojej półce. Książkę złapałam w bardzo ładnym niecodziennym dla mnie wydaniu. Nie wiem nawet, jak to opisać. Na stronie księgarni jest napisane, iż jest to "okładka zintegrowana". W każdym razie podoba mi się wielce.

Następne zakupy przywędrowały do mnie z księgarni internetowej nieprzeczytane.pl . Po raz pierwszy zamawiałam książki w tym miejscu i muszę przyznać, że jestem zachwycona cenami i obsługą. Musicie koniecznie tam zajrzeć!

Zamówiłam tam aż pięć pozycji. Jestem niesamowicie szczęśliwa, ponieważ w końcu mam "Królową Tearlingu" oraz "Inwazję na Tearling" E. Johansen w przecudownych twardych wydaniach.
Książki cudownie wyglądają na półkach i jestem bardzo, bardzo podekscytowana. Już nie mogę się doczekać aż je przeczytam.

Uzupełniałam jeszcze jedną serię książek. Mianowicie kiedyś dostałam "Grę Anioła" C.R. Zafona. Już wcześniej przeczytałam całą trylogię, ale uznałam, że koniecznie muszę się zaopatrzyć w "Cień Wiatru" i "Więzień Nieba".
Uwielbiam tę trylogię Zafona i sądzę, że niebawem znów po nią sięgnę, by ją Wam zrecenzować.











Jestem wielką fanką książek post apokaliptycznych i skusiłam się jeszcze na "Feed" Miry Grant, czyli pierwszy tom Przeglądu Końca Świata.

Już od jakiegoś czasu polowałam na tę książkę i na pewno ją przeczytam oraz zakupię pozostałe części.















To już wszystkie książki, jakie udało mi się zakupić od czasu poprzedniego Book Haulu, ale to jeszcze nie koniec:D
Zupełnie niespodziewanie zostałam nagrodzona przez szkołę, jako osoba, która, jak mogło być inaczej, przeczytała największą ilość książek w tym roku szkolnym, pięknym dwutomowym wydaniem "Nędzników" W. Hugo.
To niesamowita niespodzianka i bardzo trafiona, ponieważ już od dawna chciałam zabrać się za tą ogromną powieść. Uwielbiam literaturę francuską, wiecie o tym:)















Tak prezentuje się stosik, który dziś Wam zaprezentowałam.

















Mam nadzieję, że ten wpis Wam się podobał:) Jestem bardzo ciekawa, co wy kupiliście w ostatnim czasie:) Pochwalcie się w komentarzach!
Miłego zaczytania!
A.

30 komentarzy:

  1. Wow, kochana! Zaszalałaś! :D Bardzo fajne zdobycze. Ja jeszcze nie zamawiałam nic z nieprzeczytane.pl. Może kiedyś jak będzie jakaś promocja, to coś zamówię :D

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Specjalny Post na 6 tysięcy wyświetleń!' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam są takie ceny, tak jakby wciąż były promocje;D

      Usuń
  2. O, Tearling :) zazdroszczę, jestem ogromnie ciekawa tych powieści:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile cudownych nowości :D Szczególni zazdroszczę nabycia dwóch książek Zafona. Ja czytałam jedynie "Cień wiatru" i byłam zachwycona tą książką. Bardzo chciałabym przeczytać następne części, ale nigdy jakoś nie decyduje się na ich zakup. Muszę to zmienić!

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydanie Królowej Tearlingu zachęca mnie do lektury, ale na razie odpuściłam sobie kupowanie książek. Uwielbiam wydania Bellony tych klasyków, mam Mistrza i Małgorzatę z Bellony i niesamowicie mi się podoba.
    Udanego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wydanie "Nędzników", których mam w planach - to chyba przez to, że zakochałam się w piosenkach z musicalu na podstawie tej powieści. :p Strasznie podobają mi się również okładki "Królowej Tearlingu" i kolejnej części z tej serii. Są naprawdę przepiękne! <3 Miłego czytania Ci życzę i czekam na recenzje tych książek. :)

    Pozdrawiam,
    Książkowa Królowa

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa Królowej Tearlingu, wygląda świetnie. mam nadzieję że napiszesz recenzję po przeczytaniu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdziłam i na dadada nadal są zniżki na 2 i 3 tom Przeglądu Końca Świata. Jak będziesz się chciała skusić to polecam jedyne 11 zł. A co do reszty książek to nie czytałam nic Zafona, ale w tym miesiącu będę czytać Cień wiatru, a raczej dokańczać, bo już kiedyś zaczęłam i była taka cudowna, że nie chciałam kończyć czytać.
    Pozdrawia cieplutko i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zajrzę z ciekawości:) i może coś zakupię:) Dziękuję za informację:)

      Usuń
  8. Mnie się marzy "Królowa Tearlingu" i "Przegląd Końca Świata" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To wydanie "Nędzników" jest nieziemskie - strasznie Ci go zazdroszczę.
    "Marina" Zaforna bardzo mi się podobała i niejednokrotnie widziałam "Cień wiatru" w bibliotece, ale coś nie mogę się zmobilizować, żeby po nią sięgnąć.
    "Feed" jest świetne, bo według mnie autorka w bardzo realistyczny i szczegółowy sposób opisała apokalipsę i jej przyczyny - to ogromny plus tej serii :)
    Życzę Ci przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze większego smaku mi narobiłaś na "Feed";D Nie mogę się doczekać:)

      Usuń
  10. Niedawno czytałam właśnie taerlingowe przygody, bardzo mi się podobały. :) A "Cień wiatru" to wspaniała książka. :) Świetne zdobycze książkowe, wspaniałego zaczytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna okładka "Królowej Tearlingu" :)
    Super zmiana bloga! ;) Bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To wydanie "Królowej Tearlingu" jest piękne..<3 szczerze zazdroszczę..

    http://paulabookfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny stosik, wygląda bardzo imponująco. A jak się w niego wgryźć, to widzę i cudownego Sapkowskiego ("Wiedźmin" wymiata!) i prawdziwą klasykę, czyli "Nędzników". Ta książka robi wielkie wrażenie. Czytałam ją już bardzo dawno temu, ale na długo zostanie mi w pamięci.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie mogę doczekać aż połknę te piękne dwa tomiszcza:D

      Usuń
  14. Uwielbiam Zafona! Niestety, mam w domu tylko "Więźnia nieba", ale resztę na pewno uzupełnię, bo jeszcze wiele razy wrócę do tych książek :)
    Sagę o Wiedźminie czytałam - teraz gram w grę, próbowałaś? :)
    A "Kuzynki" to pozycja obowiązkowa na mojej półce! Pisałam pracę magisterską o wampirach :)

    Ja w tym miesiącu kupiłam już 8 książek, a dopiero się zaczął! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że próbowałam! We wszystkie części grałam, ostatni dodatek - "Krew i Wino" wymiata! A to ciekawe, o wampirach? Chętnie bym przeczytała;D

      Usuń
  15. Masz piękne wydanie "Królowej Tearlingu" <3
    No i zazdroszczę stosiku, jest cudowny! :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam drugą i trzecią część "Przegląd końca świata" i jakoś okazji nie było, żeby zakupić pierwszą część, a wiem, że muszę w końcu kupić by zacząć tę trylogię.
    "Inwazja na Tearling" już u mnie i też muszę się zaopatrzyć w "Królową..", żeby móc zacząć czytać.
    Piękny stosik! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zafona polecam. Jego proza ma magiczny urok.

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadnej z tych książek nie czytałam. Cóż... Chyba powinnam nadrobić zaległości :).
    Buziaki,
    ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No to masz niezłe zdobycze. Ja już od dawna chciałam przeczytać Cień Wiatru. Mam nadzieję, że niebawem mi się to uda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    krainamoliksiazkowych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń