niedziela, 31 lipca 2016

PODSUMOWANIE CZERWCA I LIPCA 2016

Witam Was bardzo serdecznie na moim blogu:) Dziś postanowiłam podsumować ostatni czas. Jako, że czerwiec nie był dla mnie najlepszym miesiącem, postanowiłam, iż czerwiec i lipiec zawrę w jednym wpisie, przy czym odpuszczę sobie książki, ponieważ nimi zajmuję się na TBR:)

A więc zaczynajmy! Chętni zobaczyć, co się zmieniło? Zapraszam do lektury:)

~*~
WPISY
Wiele na blogu ostatnio nie publikuję, ale w trakcie czerwca i lipca pojawiło się:

* 8 RECENZJI



* 7 POSTÓW OKOŁO KSIĄŻKOWYCH

1. TAGi:

2. Filmowe Ekranizacje:

3. Inne:

~*~
OSIĄGNIĘCIA
Blog stale się rozwija:) Może nie w jakimś zatrważającym tempie, ale jestem zadowolona, że ktokolwiek tutaj zagląda:)

LICZBA ODSŁON: 7228
LICZBA KOMENTARZY: 759
Dziękuję z całego serca
za Wasze zaangażowanie!

~*~
CO PLANUJĘ
W ciągu sierpnia trzynaście wpisów, a będą się one ukazywały w takich dniach:

Recenzje:
O. Bowden "Porzuceni" [02.08]
F. J. Palma "Mapa Czasu" [08.08]
L. Tołstoj "Anna Karenina [12.08]
M. Zusak "Złodziejka Książek" [16.08]
R. Mróz "Parabellum. Prędkość Ucieczki" [22.08]
J. Austen "Duma i Uprzedzenie" [26.08]
A. Christie "Dwanaście prac Herkulesa" [30.08]

Wpisy Około Książkowe:
Bookhaul #3 [04.08]
Kreatywny TAG Książkowy [10.08]
Filmowe Ekranizacje #5 Harry Potter i Kamień Filozoficzny [14.08]
Pechowa Trzynastka (Edycja III). Trzynaście książek, które chcę przeczytać i mieć. [18.08]
LBA [24.08]
Summer Read TAG [28.08]

Sądzę, że pojawi się jeszcze TBR, ale nie potrafię określić kiedy:)

 ~*~
ZMIANY
Jak zapewne zauważyliście zmiany są dwie i to znaczne:)

Po pierwsze - dopracowałam w końcu swój szablon, wykonałem własne logo i inne efekty wizualne:) Napiszcie, jak Wam się podoba!
Publikuję teraz co drugi dzień, a nie tylko w niedziele, poniedziałki, środy i czwartki. Tak jest mi dużo wygodniej.

Z nowości to założyłam sobie Instagrama, na którego Was serdecznie zapraszam:)

Wpadajcie również na mojego Facebooka:)















Oraz Snapa:)


















~*~
To już wszystko na dziś:)

Podoba Wam się tego rodzaju informacyjny wpis? Macie jakieś propozycje dotyczące bloga? Może coś powinnam zmienić? Zapraszam do dyskusji w komentarzach:)
Pozdrawiam,
A.

12 komentarzy:

  1. Czekam na twoją recenzję 'Dumy i Uprzedzenia', bo nie mogę się przekonać do tej pozycji ;) Gratuluję ci statystyk, a w sierpniu życzę jeszcze lepszych <3

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Unboxing #2 | Book Haul | Wrap Up | Statystyki Mojego Bloga CZERWIEC' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądałam na Twojego instagrama i muszę przyznać, że masz bardzo ładne zdjęcia :) U mnie w lipcu nawet ładnie, przeczytałam (jeżeli dobrze liczę 5 książek) i też właśnie szykuję się do podsumowania :)
    Jeżeli chodzi o wygląd bloga to trochę mi chyba przeszkadzają te latające książki w tle xD Ale nie krytykuję broń Boże, bo u mnie to jest dopiero pierd*lnik :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia, jak zdjęcia:) nigdy nie uważałam się za dobrego fotografa, szczególnie, że nie mam żadnego sprzętu.
      Uznałam, że to tło będzie i wiele lepsze od poprzedniego.

      Usuń
  3. Ciekawi mnie Mapa czasu, postaram się nie przegapić recenzji ;) Powodzenia w sierpniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. "Trylogie Wiktoriańską" niedawno zakupiłam i jestem bardzo ciekawa Twojego zdania na temat pierwszego tomu :)
    Zaczytanego sierpnia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! :D Powodzenia w sierpniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zmian, gratuluję uporu i konsekwencji, bo ja zawsze obiecuję sobie zmiany, a potem ciężko mi się za nie zabrać :< Trzymam kciuki, by sierpień był jeszcze lepszy!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że blog się rozwijasz i bardzo fajnie, że chcesz mieć stały i lepszy kontakt z czytelnikami :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników;) czekam na recenzje Anny Kareniny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję "Złodziejki książek" :) Powodzenia w realizacji sierpniowych planów ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń